Alte cateva desene

M-am hotărât deunăzi să-mi mai scanez din schiţe, ca să vedeţi ce se întâmplă când mă plictisesc şi am un pix la îndemână. All hell breaks loose!

Sunt în special mândru de căsuţe, pentru că de obicei nu mă pricep la manifestări arhitectonice, şi probabil că le voi colora cândva. Ca şi mâzgălituri funcţionează destul de bine. Sunt destul de vechi, cam de trei-patru luni, dar mi-au plăcut.

Am mai pus un detectiv. Am vrut să-l fac destul de simplist, în Photoshop, şi sincer cred că iese mai bine în alb-negru. Nu-mi place că nu pot evita conturul gros (vezi umeri, mâini) dar cred că merge pentru o primă schiţă.  Sunt mândru de începutul de chelie, de bărbie şi de burtă 😀

 

 

 

 

 

This entry was posted in Comics, Ramblings. Bookmark the permalink.

5 Responses to Alte cateva desene

  1. ralu says:

    casuta umblatoare e cea mai misto. bine,si dinozauru zambaret,dar mie imi plac toti dinozaurii chiar si aia suparati asa ca nu pot fi decat subiectiva… iar detectivu – in afara de faptul ca seamana cu tata- e mai resuit in varianta alb-negru cum bine ai observat…

  2. Octav says:

    Esti mare maestru mon cher, focus on dino’s, sa-ti iasa de-un jurassic park 🙂

  3. cezar says:

    Ai ceva talent..

  4. mihair says:

    Monstrul ala cu 2 picioare care sta in fata unei siluete ce pare a fi a unui magician e misto 😀

    Te-ai inspirat din StarCraft sau Star Wars?

    PS: Nu ai mai scris nimic de ceva vreme… Mai traiesti?

  5. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

Leave a Reply

