Steampunk Music – The Clockwork Quartet

Nu am mai ascultat demult o melodie care să spună o poveste, într-un stil baladesc, care să-mi spună mai mult decât “I love you, I need you, call me!”. Sigur, avem barzii – sau pseudo-barzii – din rock-ul medieval, dar aveam impresia că lumea poate mai mult. Şi iată dovada: steampunkerii numiţi The Clockwork Quartet îmi dau  povestea unui ceasornicar:

The Watchmaker’s Apprentice – The Clockwork Quartet

În caz că YouTube-ul se hotărăşte să spună nu embed-ului, îl găsiţi aici.Versurile le-am urmărit pe lyrics.wikia, pentru că genul acesta de poveste merită şi citită.

Indivizii mai au un singur cântec, din ce am citit pe site, disponibil online – cu titlul The Doctor’s Wife. Şi dacă ne uităm pe site-ul lor la personaje, vedem că s-ar intenţiona câte un cântec pentru fiecare. Destul de mişto, sper să nu se oprească aici, taman când i-am descoperit. Clockwork for the win!

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

One Response to Steampunk Music – The Clockwork Quartet

  1. Radu says:

    Eu ascult acum niste Nox Arcana. Muzica lor este instrumentala, dar insinueaza multe. Mi-a placut pe youtube cum la anumite melodii, comment-urile incercau sa spuna o mica povestioara despre melodie, in loc sa se limiteze la a lauda sau a desconsidera melodia!

Leave a Reply

